2020. március 23., hétfő

Mennyire nincs uj a nap alatt ! Látva és hallva, ebben a félelmetesen terjedő  járványbam a kisemberek gondolkodását, segitő készségét a bajban, önként  kezdték  varrni , késziteni a szájmaszkokat akikhez többen is csatlakoztak, nem vártak, cselekedtek     / miért irtam, hogy nincs uj a nap alatt ? !
Tatabányán születtem ,ott nőtem fel, már a második világháború  kellős közepén jártunk kamaszodó gyerek voltam, / volt Tatabányán egy Tiszti Kaszinó, később MADISZ  - szálláshely faluról toborzóhely  harc a 400 vagonért mozgalomért - Pártház/ ls még kitudja mi, /  amikor az akkori Tiszti Kaszino oriási  alagsorában, a frontokon  ruhákban is hiányosan felszerelt katonáknak varrtunk ingeket és gatyákat, akik tudtak , kesztyűket, lábszár-melegitőt, Én akkor anyukámmal több napig  elmentem segiteni
Ez önkéntes munka volt, de a segités mások  jobbitására, minden tisztességes magyar-emberben  megvolt, 
Remélem és hiszem, hogy ezt a nagy bajt Magyarország és a világ megujjulva árvészeli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése